Tuesday 31 May 2011

HaTi & pErAsAAn

bila benda melibatkan hati dan perasan nie sungguh complicated..
aku sgt ta faham..
dan aku rasa sungguh sedih..
ta patut sungguh ini berlaku..
ada yang datang menghulurkan cinta.
walaupun dulu,kami xsehaluan tapi dia kembali mencari aku untuk menebus salahnya..
but, it makes me even hurt sbub..
sebelum aku bg kata putus,ex dya pulak datang blik.
n he choose her..
so,wot to do..
xpe la, aku faham perasaan dia.
dia xnak aku sedih lg, tapi tanpa dia sedari dia dah makin menyakitkan hati aku..
seyesly, ase cam nop crying to death jep.
but, WTH..
(wlapom da nangis.hahah)
ta pe jep la,aku harap dia bahagia selalu.
serious aku sedih sebab,aku syg dia kotttt...
haha~
juz say to my heart,its okeh anysspieza..
bukan salah ko and bukan salah dia.
Allah dah tentukan takdirnya begini.
Setiap yang terjadi itu ada hikmahnya..
semuga aku tabah!
 and for you,even you don't read, i juz want to let you know..
dari dulu sampai sekarang your happiness comes first..
it's okeh if i'm hurt, juz want to let you lead a happy life wif someone that can make you happy..
live well taw..be someone responsible and lead a better life than dulu..
okeh ma dear?!
hehe :(


adios.
fighting anysspieza!

No comments:

Post a Comment