Saturday 21 May 2011

Aku yAng kErInG

salam..
kntroversi dop tajuk aku neh??
hahah
ak bukan nak cite sal ak yang kering..
(sedar diri okeh)
hohoh
tapi ak nak citer sal poket aku yang kering kontang trang tang2..
sobs3..
seyesly..
ak ta pernah kot sekering neh..
huhu~
lmbat gile ak tunggu elaun nk msuk..
gile sufferer neh..

so, bile da kering cam nie baru lah aku sedar beberapa perkara, iaitu:

  1. baru lar tahu macam mana susahnya orang2 yang kurang senang tu lah.. kena pikir,esok macam mana nak makan. nak bagi anak makan ape. huhu
  2. time2 cam nie lah baru aku sedar betapa sedapnya biskut tawar cecah air.. selalunya xde la sodap macam nie haaa.... huhu~
  3. time ney la baru ingat nak baca doa sebelum makan.. yew ah, supaya cepat kenyang nanti.. haha. selalunya bismillah je kot.. tu pom time2 ingat jep. muahahh
  4. time nie jugak la baru aku rasa betapa pentingnya kawan.. muahahhah... bole belanja aku makan nanti. hik3
tu je la kot yang ada kat kepala hotak aku nie.
nasib baik aku nie bukan yang jenis tension bile xde duit. kalau x da lama da terpekik terlolong. haha
ntah cam comfident je esok2 boleh makan. haha
nak mintak ngan parentz pom xsampai hati bub ma aku kna g kenduri kawen sepupu aku kat melaka n then esok adik aku kena daftar kat uitm.huhu.. semua pakai duet la tuh. sobs3
so, konkusinya juz berharap yang elaun akan masuk cepat.
elaun, kenapa la ko xmasuk2 ag.
xthu ke orang ngah kering neh.. hohoho~
xnk kwan. huh!

                                         
yang penting nie bukan aku. hoho
k la,adios.*_* (muka berharap)

3 comments:

  1. hahaha,,anih yang papan sedang kering~~ agaga

    ReplyDelete
  2. anis..anis...makin lame makin meninglkn tulang laa mg..hahah..xpow2..ak doakn elaun mg cept masuk..ngee3

    ReplyDelete
  3. pqa: jahat ek ko.. mentang2 aku ppokai skang neh.. haha

    na: kalu mum hop jong masuk pom dap pew gak.. haha

    ReplyDelete