Monday 4 April 2011

FiRst eNtrY....

salam.. well, as what the tittle is, tis is my first entry.. hehe~ memg buruk kan my blog skrang ne sbub masih dlm pembinaan.. hehe~ ok lar, dis blog credit to my fwen,cik pqa coz sudi membuat blog nie untuk ak.. for intro, my name is cik anyss.. now, i'm already 19 years old gal,.. da big gal da,, *wlapon prangay cam bdak2* muahaha~
about me: less people say that i'm senget n sengal.. some people say that i'm pmalu n pndiam.. n most people say that i'm sombong n berlagak! wot??! skali lg! berlagak?! um, yang less tu my best fwen yng rapat ngan ak.. yng some tu my fwen yng xrapat ngn ak.. n yng most tu adlah my aquintances n bkn kawan ak.. hohoh~ so, that's why i'm said dun ever judge a book by it's cover.. hoho~ k la,.. ney jep la untuk intro,i need to ciapkan pembinaan ney.. hihihi
p/s: cam krngn daa... biase la,first tyme post kat blo.,,~ngeee

No comments:

Post a Comment